Categorii
Joburi Profesionale Stiri

Azets, locul unde se construiesc cariere de succes

Cu un portofoliu de peste 120.000 de clienți, Azets este cel mai important furnizor de tehnologie și servicii de contabilitate, salarizare, resurse umane și consultanță în țările nordice. Echipa Azets crede cu tărie că tehnologia este o forță motrice în industria de outsourcing și că soluțiile inteligente joacă un rol important în procesul nostru de a ne ajuta clienții să prospere. Acesta este motivul pentru care compania investește considerabil în dezvoltarea noilor tehnologii și a soluțiilor de ultimă generație.

Azets este mai mult decât o companie, este locul în care se construiesc cariere de succes. Dacă sunteți în căutarea unui loc de muncă care să se evidențieze, iată de ce ar trebui să alegeți Azets:

  • Expertiză excepțională. Azets este locul unde se reunesc profesioniștii de top. Echipa Azets este formată din persoane cu o experiență bogată în domenii precum contabilitate, salarizare sau validare facturi. În cadrul Azets, veți avea oportunitatea să învățați de la cei mai buni și să abordați provocările financiare complexe cu încredere.
  • Inovație. Compania utilizează soluții digitale avansate pentru a eficientiza procesele zilnice, oferind angajaților acces rapid la date și informații esențiale. Astfel, munca ta va fi mereu la intersecția dintre tehnologie și expertiză proprie.
  • Implicarea în comunitate. Echipa Azets se implică în mod constant în activități de responsabilitate socială, având un impact pozitiv în comunitățile în care activează. Ca membru al echipei Azets, nu îți vei construi doar cariera, ci vei contribui la un viitor sustenabil și durabil. 

Ce joburi oferă compania 

În prezent, joburile disponibile în cadrul Azets sunt: Junior Accountant, Data Operator, Payroll Consultant, Contabil senior, Team Assistant (German Speaker), Funcționar Administrativ, Risk&Compliance Analyst, Team Assistant (English Speaker), IT Support Consultant.

Cum se derulează procesul de recrutare

Dacă îți dorești să faci parte din echipa Azets, poți trimite CV-ul la adresa recrutare@aztes.com sau ai posibilitatea de a aplica direct pe site-ul companiei. De asemenea, poți aplica și pe platforma targuldecariere.ro. Departamentul de resurse umane va analiza CV-urile încărcate și va contacta candidații al căror profil este potrivit rolului pentru care au aplicat. Se va programa o discuție online de cunoaștere, iar apoi va avea loc partea de testare a cunoștințelor și competențelor.

Mai mult decât un loc de muncă

Dacă sunteți în căutarea unei cariere care să fie mai mult decât un job, Azets este locul potrivit. Compania oferă un mediu de lucru care încurajează creșterea profesională și dezvoltarea personală. Astfel, călătoria ta în carieră cu Azets va fi excepțională din toate punctele de vedere. De asemenea, Azets oferă viitorilor angajați și o serie de beneficii extrasalariale, precum: asigurare medicală privată, plan de pensie privată, al 13-lea salariu, tickete de masă, flextime, 7Card, metode de lucru, instrumente și tehnologii moderne sau training-uri de formare profesională. 

Azets te ajută să îți construiești o carieră de succes. Dezvoltarea profesională a angajaților este prioritară în cadrul Azets și există multe exemple de persoane a căror parcurs profesional este dovada faptului că în locul potrivit poți să progresezi și să îți îndeplinești obiectivele. Am povestit cu trei dintre angajații Azets despre progresul lor în carieră și despre cum au ajuns de la rolul de consultant la cel de manager.

Melania Cosma, group manager: Cariera în cadrul Azets am început-o pe un proiect de accounting, în calitate de consultant. După aproximativ un an și jumătate, din dorința de a învața și a experimenta mai multe, m-am mutat pe un proiect de payroll. La scurt timp, am preluat poziția de team leader, urmând ca după încă un an și jumătate, să accept cu entuziasm poziția de group manager. Uitându-mă în urmă, pot spune că am avut o evoluție continuă, construită pe experiență, dedicare și implicare. Provocările avute de-a lungul timpului, în special de pe actuala poziție, sunt cele care m-au dezvoltat profesional cel mai mult și care mi-au adus cele mai multe satisfacții. Acestea sunt rodul muncii și implicării noastre, a tuturor, de la consultanți, team leaderi până la manageri. Când vine vorba despre partea mea preferată în ceea ce fac, e un citat care îmi place mult și în care esența e munca în echipă și suportul oferit oamenilor cu care lucrezi: „Leadership is not about being in charge. Leadership is about taking care of those in your charge.”

Sanda Zelenschi, operational manager: Lucrez de aproape 10 ani în cadrul Azets.  Am început în calitate de consultant entry level, a urmat apoi o creștere treptată pe măsura cunoștințelor acumulate și a experienței dovedite, fiecare nou rol venind ca un challenge accepted. Dacă ar fi să numesc lucrul care îmi place cel mai mult la companie, cu siguranță, ar fi vibe-ul echipelor! Tot ceea ce facem noi arată o conexiune foarte bună între colegi, procese și colaboratori, pentru a livra mai departe cele mai bune servicii către clienți noștri. 

Mădălina Croitoru, group manager: Azets a contribuit la dezvoltarea mea profesională dându-mi șansa de a experimenta diverse roluri care m-au impulsionat să-mi depășesc limitele. Îmi place că performanța muncii mele depinde de mine, colegii se ajută între ei, îți este solicitată părerea și poți să ți-o exprimi în mod deschis.

Azets la Târgul de Cariere

Așa cum ne-a obișnuit deja, Azets va lua parte la Târgul de Cariere | Sibiu și toamna aceasta, iar reprezentanții companiei abia așteaptă să interacționeze cu participanții, să răspundă întrebărilor acestora și să recruteze noi colegi. Așadar, vino la Târgul de Cariere, în 10 și 11 noiembrie, la Sala Transilvania, să discuți față în față cu reprezentanții Azets, să afli mai multe despre locurile de muncă disponibile, să descoperi ce beneficii îți oferă și să faci un pas important în cariera ta!

Azets îți dă sfaturi despre cum să te pregătești pentru participarea la Târgul de Cariere

• Începe cu o cercetare detaliată a companiilor care vor participa la eveniment. Află cât mai multe despre fiecare companie, de la industrie și valori la tipuri de joburi disponibile.

• Asigură-te că CV-ul tău este actualizat și corect. Subliniază experiența, abilitățile și realizările relevante pentru joburile pe care le cauți.

• Gândește-te la ce tipuri de joburi sau industrii te interesează cel mai mult și la obiectivele tale de carieră.

• Definește obiectivele pe care le ai pentru Târgul de cariere. Este vorba despre networking, învățare sau aplicarea directă la joburi?

• Dezvoltă un elevator pitch concis și eficace care să te prezinte într-un mod memorabil în fața angajatorilor. Include informații despre experiența ta, abilitățile cheie și ceea ce te motivează.

• Pregătește întrebări pertinente pentru angajatori. Aceasta demonstrează că ești interesat și proactiv.

• Alege o ținută vestimentară potrivită pentru mediul de lucru în care vrei să te angajezi și asigură-te că prezența ta este profesională.

• Dacă ai un portofoliu, asigură-te că este actualizat și pregătit pentru a fi prezentat. Poate fi util să ai copii ale CV-ului, scrisori de intenție și recomandări la îndemână.

• Planifică traseul evenimentului, identificând companiile pe care dorești să le vizitezi. Astfel, vei economisi timp și vei putea să te concentrezi pe interacțiuni relevante.

• După eveniment, asigură-te că urmărești angajatorii cu care ai interacționat. Trimite-le mesaje de mulțumire și continuă să le arăți interesul tău pentru oportunitățile lor.

• Nu te limita doar la companiile pe care le cunoști. Fii deschis să descoperi noi oportunități și să afli mai multe despre companii pe care nu le-ai cunoscut anterior.

• Exersează-ți abilitățile de networking înainte de eveniment. Cu cât te simți mai confortabil în a face conexiuni, cu atât vei fi mai eficient.

• Târgul de cariere este o oportunitate excelentă pentru a cunoaște oameni noi. Nu te rezuma doar la angajatori, îți recomandăm să faci conexiuni cu alți participanți.