EXL este o companie multinațională care oferă servicii de management operațional, analiză decizională și platforme digitale organizațiilor din diverse industrii, incluzând asigurări, servicii bancare, servicii financiare, utilități, transport și călătorii. Înființată în 1999, compania are sediul central în New York City și operează în peste 50 de centre de livrare din SUA, Europa, India, Filipine, Africa de Sud și Australia. Echipa globală EXL este formată din peste 40 000 de angajați, iar unul dintre cele trei centre europene ale companiei se află la Cluj-Napoca. Acest centru, cu peste 250 de angajați, oferă servicii pentru clienți din domeniile: călătorii, finanțe, contabilitate și utilități, în cinci limbi străine.
Cultura organizațională și valorile companiei
EXL este mai mult decât o companie, reprezintă o forță pentru schimbări pozitive. Prin trasarea unor obiective precum creșterea comunității și a nivelului de educație, dar și prin adoptarea unor bune practici de sustenabilitate, deschide calea către un viitor mai bun. De asemenea, susține noii și vechii angajați, prin programe intensive de formare lingvistică și dezvoltare a abilităților interpersonale, oferindu-le în același timp experiența unei culturi organizaționale fondate pe valori precum inovația, colaborarea, excelența, integritatea și respectul. Mai mult decât atât, cu o credință fermă în puterea educației, compania se angajează activ în inițiative care împuternicesc indivizii ca prin cunoștințe și abilități să prospere într-o lume aflată în continuă schimbare. De la programe de mentorat care ghidează mințile tinere spre cariere împlinite până la colaborări cu instituțiile de învățământ locale, EXL investește în mod constant în procesul de învățare. Totodată, compania își îndreaptă atenția spre extindere și creștere, iar în viitorul apropiat preconizează o creștere considerabilă a centrului din Cluj-Napoca, prin preluarea unor clienți noi și îmbogățirea portofoliului.
În peisajul modern al afacerilor, organizațiile care acordă prioritate diversității și incluziunii nu ies doar în evidență, ele excelează. EXL recunoaște că o forță de muncă diversă încurajează inovația, îmbunătățește capacitățile de rezolvare a problemelor și pune accent pe o cultură a apartenenței. Urmând acest plan și încorporând în mod consecvent aceste principii, EXL nu doar atrage talente de top, ci și promovează un mediu în care toți angajații pot prospera și pot contribui la succesul colectiv al organizației. Diversitatea și incluziunea sunt valori de bază în cadrul EXL. Astfel, se acordă o atenție deosebită spațiului de lucru, urmărindu-se crearea unui spațiu în care angajații să se simtă ca acasă. Reprezentanții companiei afirmă că angajații vin cu drag la birou, unde mediul relaxat, oamenii amabili și săritori, dar și managementul flexibil contribuie la conturarea unui mediu de lucru plăcut.
Oportunități profesionale în cadrul EXL
EXL este într-o permanentă căutare de noi talente, iar în prezent oferă multiple oportunități profesionale în cadrul sediului din Cluj-Napoca, printre acestea se numără roluri precum: Accounts Receivable Specialist with French/ Spanish/ Italian, Corporate Travel Agent with French, Customer Support Navigation with French, Customer Support with German (Business Travel) sau General Ledger. Vino la Târgul de Cariere | Cluj, în 9 și 10 octombrie, la BT Arena, să îți găsești jobul potrivit, să interacționezi direct cu reprezentanții companiei, să afli mai multe despre oportunitățile profesionale pe care ți le oferă sau să descoperi cum se derulează procesul de recrutare!