Conceptul Digital Crusade a fost implementat de noi în șase locații din România și Republica Moldova, în completarea evenimentelor de recrutare pe care le-am organizat în Cluj, Iași, Chișinău, Sibiu și Brașov, dar și la Transylvania Comic Con.
Digital Crusade este următorul pas în evoluția seriei ”Gaming Tournaments”, adusă inițial în toamna anului 2018 la Cluj Napoca și care, împreună cu Transylvania Esports, a luat amploare. Jocurile aduse la evenimente au fost: League of Legends, Counter Strike: Global Offensive, FIFA, Teamfight Tactics, DoTA și Hearthstone.
Un număr impresionat de 450 de echipe și aproape 2000 jucători individuali au participat la competițiile de esports din cele 6 locații, în timp ce un număr de 15.000 de persoane au urmărit competițiile prin live streaming.
Competițiile de esports implementate în cadrul Cluj Tech Society (15-16 noiembrie la BT Arena) a generat cel mai mare număr de participanți, atât jucători cât și spectatori veniți pentru a fi parte activă din atmosfera creată de Digital Crusade.
Fun Facts la Digital Crusade în toamna 2019
Pe parcursul sezonului de toamnă, în cadrul evenimentelor Digital Crusade s-au remarcat câteva aspecte deosebite, demne de o lista drăguță de ‘fun facts’. Astfel:
- Cea mai tânără echipă participantă a avut vârsta medie a jucătorilor de 12 ani
- S-au utilizat 4.5km de cablu de internet
- 2966 de dragoni au fost ‘terminați’ în cadrul competițiilor
- Au fost oferite 359 de premii, în valoare totală de peste 8000 euro
Digital Crusade în primăvara 2020
Pentru anul 2020, pregătirile pentru un nou sezon de primăvară au început deja. Estimăm ca numărul de participanți, dar și turneele esports implementate, să se mărească odată cu interesul din ce în ce mai crescut al tinerilor, pentru acest domeniu.
Dezvoltare exponențială a Digital Crusade se va întâmpla în contextul în care industria internațională de gaming este într-o continuă creștere. Generând aproximativ 155 miliarde de dolari în anul 2019, este estimată o creștere de până la 225 miliarde în anul 2021, în condițiile în care industria totală a filmului a generat 40 miliarde de dolari. Industria de esports a generat peste un miliard de dolari anul trecut, fiind latura entertainmentului cu cea mai rapidă dezvoltarea din istoria acesteia.